Guanyà el primer premi en el concurs de fotogènia que el 1925 convocaren la Fox i el diari “El Día Gráfico”; el premiat viatjava a Hollywood, on interpretaria films de la productora cinematogràfica Twenty Century. El 1928 debutà com a secundària a Una núvia a cada port (Howard Hawks) i Sants de l’infern (William Wyler). A partir d’aquest any utilitzà en els seus treballs el pseudònim de María Alba. Ben aviat protagonitzà una sèrie de versions espanyoles de films nord-americans, en el moment de la implantació del cinema sonor i de la política dels EUA de produir des de Hollywood i París per als mercats de llengua espanyola. A Burbank, a Culver City o a Hollywood, intervingué en Charros, gauchos y manolas (1929), revista musical produïda, concebuda i dirigida per Xavier Cugat i Mingall. Actuà també en el drama romàntic Olimpia (1930), de Chester M. Franklin, on féu el paper de la princesa Olímpia; en el drama El codi penal (1930-31), de Phil Rosen, i en el melodrama La llei del l’harem (1931), de Lewis Seiler. Es casà, el 1931, amb el tècnic de la Fox Dave Todd. Després d’intervenir en alguns títols com Robinson Crusoe (1932) d’A. Edward Sutherland, i Great God Old, d’Arthur Lubin, abandonà el cinema.