Feu estudis musicals a Eastbourne del 1888 al 1895. Posteriorment treballà com a organista i director de cor en diverses esglésies de l’àrea de Londres. L’any 1913 es traslladà al Canadà i fou nomenat cap del departament de teoria al Conservatori de Toronto, ciutat on el 1914 començà a treballar com a professor adjunt a la universitat. A partir del 1921 fou mestre de capella a l’església de Santa Maria Magdalena, lloc que ocupà fins a la seva mort. Com a compositor, el seu estil primerenc demostra clarament una sòlida formació i l’assimilació total del llenguagte musical del final del segle XIX. En les obres per a cor i orgue hi ha molts elements de la tradició organística anglesa del XIX, com ara la de Ch.V. Stanford, i en les d’orgue, reminiscències de M. Reger. En canvi, la música coral que compongué per a Santa Magdalena revela les influències del cant pla i de la música del Renaixement. Pel que fa a les obres litúrgiques curtes, adoptà un estil més modal, amb més contrapunt i llibertat rítmica. Algunes de les peces més destacables del seu catàleg són 6 Motets (1924), 11 Motets Litúrgics (1928-37) i catorze Missa Brevis (1928-63). En les composicions de més envergadura s’estimà més un llenguatge de caràcter romàntic. També escriví òperes (Deirdre, 1943-45) i música incidental. Exercí una gran influència com a pedagog.