Formada al Conservatori de Música del Liceu, estudià piano amb F. Molinari i E. Cervera. Deixebla de C. Taltabull en les disciplines d’harmonia, contrapunt i composició, estudià amb Guido Agosti a l’Acadèmia Chigiana de Siena, on també rebé classes de composició de Frazzi. Durant tota la vida compaginà la composició, l’ensenyament i els concerts, especialment entre el 1947 i el 1953. Fou professora de piano i guitarra a l’Escola de Música de Manresa, i més tard es traslladà a l’Escola de Música de Mataró. Compongué bàsicament obra per a piano, amb influències provinents de l’univers sonor impressionista. Amb una sòlida formació en harmonia i contrapunt, tingué un especial interès per la combinació d’instruments. Edità tres discs. Treballà també la música de cambra, la vocal i els concerts per a instrument solista, com ara el Concert per a dues flautes i orquestra de corda, opus 64, i el Concert per a fagot, opus 65 (1976).