Resultats de la cerca
Es mostren 16 resultats
tallar la pilota
Bàdminton
Tennis
Tennis de taula
En el tennis, tennis de taula, etc, donar un cop a la pilota ambinclinació de la requeta, pala, etc, de manera que la pilota agafi, al mateix temps que moviment de translació, un moviment de rotació.
fossa d’Atacama
Fossa marina
Depressió submarina de l’oceà Pacífic, al llarg de la costa oest de l’Amèrica del Sud, entre els paral·lels 17° i 27° S.
Llarga i estreta, té una profunditat que oscilla entre els 6000 i els 7000 m, amb una màxima de 7973 m davant Antofagasta
liftar
Bàdminton
Tennis
Tennis de taula
En el tennis i el tennis de taula, colpejar la pilota en diagonal, de baix a dalt, de manera que fa un moviment de rotació cap endavant, en el sentit de la seva trajectòria.
tremolina
Tennis de taula
En el tennis de taula, cop efectuat des d’un punt situat fora del camp de visió de l’adversari, amb què s’imprimeix a la pilota un efecte que desconcerta i fa vacil·lar el jugador contrari.
net
Bàdminton
Tennis
Tennis de taula
En el tennis i el tennis de taula, servei en el qual la pilota toca la part superior de la xarxa, però cau en camp contrari.
La jugada és considerada nulla
fossa del Japó
Fossa marina
Fossa abissal a l’E del Japó, que forma part del cinturó del Pacífic.
trinxera de Mèxic
Fossa marina
Profunda fossa marina, llarga i estreta, paral·lela a la costa pacífica de Mèxic i a la Sierra Madre del Sur.
S'estén des del sud del cap Corrientes fins a la costa de Guatemala Assoleix la profunditat màxima al sud del golf de Tehuantepec 6 662 m El gran desnivell uns 9 000 m existent entre la fossa i la serralada costanera de Sierra Madre del Sur es produeix a través d’una sèrie de falles, paralleles a la mateixa direcció NW-SE, que actualment encara presenten una gran inestabilitat
fossa de les Filipines
Fossa marina
Fossa de l’oceà Pacífic que voreja, per l’oest, la mar de les Filipines.
De forma estreta i allargada, té una profunditat màxima de 10 541 m, una de les més grans del món