Resultats de la cerca
Es mostren 25 resultats
gland
Anatomia animal
Part distal del penis, coberta pel prepuci i amb teixit erèctil, al vèrtex del quals hi ha el meat urinari.
En la zona d’unió amb el tronc del penis, el gland s’eixampla formant la corona prepucial
glàndula
Biologia
Zoologia
Cèl·lula o conjunt de cèl·lules aïllades o agrupades en un òrgan determinat, amb la propietat de produir un líquid o uns quants de tipus generalment hormonal o enzimàtic que actuen fora d’elles.
Poden ésser endocrines o de secreció interna , si produeixen secrecions que van a parar al sistema circulatori de l’animal, i exocrines o de secreció externa , si produeixen secrecions que s’aboquen a l’aparell digestiu o al genitourinari o bé a l’exterior del cos de l’animal
banya cutània
Patologia humana
Hiperceratosi de la pell en forma de d’eminència dura, erecta o cargolada.
També pot trobar-se en les mucoses, sobretot del gland i del prepuci
balanoplàstia
Cirurgia plàstica del gland del penis.
cos esponjós
Anatomia
Estructura erèctil i cilíndrica, de constitució trabecular, situada a la cara ventral del penis, sota el solc format pels dos cossos cavernosos.
S'estén des de l’arrel del penis fins al gland, on es dilata i ocupa tot el diàmetre d’aquesta part de l’òrgan per l’interior, travessant-lo en tota la seva longitud, passa la porció esponjosa de la uretra
Fons Mundial per a la Natura
Organisme internacional creat el 1961 amb el nom de World Wildlife Fund (vigent fins el 1987, que adoptà l’actual) per tal de preservar els ecosistemes i la biodiversitat i promoure l’ús sostenible dels recursos naturals.
Té programes educatius de formació i de conservació a molts països Collabora amb la Unió Internacional per a la Conservació de la Natura i dels Recursos En són membres societats de 24 estats diferents 1997 La seu és a Gland Vaud, Suïssa