Resultats de la cerca
Es mostren 606 resultats
germà separat
Cristianisme
Entre els catòlics, cristià que no pertany a l’Església catòlica.
Aquesta expressió fou encunyada a partir del moviment ecumènic
espai de Hausdorff
Matemàtiques
Espai topològic X que acompleix l’axioma de Hausdorff (o axioma de separació), segons el qual, per a qualsevol parell de punts distints x, y de X existeix un entorn de x i un altre de y que són disjunts.
És anomenat també espai separat Els espais euclidians de qualsevol dimensió són de Hausdorff
sotaselvà
Lingüística i sociolingüística
Subdialecte del romanx, on és anomenat sutsilvan, parlat a Sutselva i que té Ilanz com a nucli rector.
Està separat del sobreselvà pel bosc de Flims
Mallet
Locomotora de vapor articulada, amb dos grups d’eixos motors, un dels quals és situat a la part posterior del bastiment de la caldera i l’altre en un carretó independent sobre el qual descansa la seva part davantera.
Pot ésser una locomotora-tènder o amb tènder separat
els Deserts de Dalt
Sector de l’Horta de València, que, segons les ordenances de la séquia de Montcada, comprèn els termes de Burjassot, Godella, Rocafort de Campolivar, Massarrojos, Benifaraig i Carpesa.
És separat dels Deserts d’Avall pel barranc de Carraixet
veral
Redol de cases de camp, separat del poble; veïnat, caseria.
Mahakam
Riu
Riu de l’illa de Borneo, Indonèsia (715 km).
El seu curs inferior, separat de la costa per muntanyoles baixes, forma la conca de Kutai
suplement
Periodisme
Publicació annexa a una altra, que pot ésser periòdica (un diari, per exemple, amb suplement literari, econòmic, esportiu, etc), o no, com una enciclopèdia, un estudi monogràfic, amb ampliació de certs temes o dades i notes de caràcter complementari.
En ambdós casos es pot editar juntament amb la publicació de la qual depèn o bé per separat
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina