Resultats de la cerca
Es mostren 4897 resultats
molí de Tafalla
Molí
Antic molí del municipi de Cubells (Noguera), al S del terme, al límit amb el de Montgai, a l’esquerra del Sió.
molí de Sant Andreu
Molí
Molí i petit territori del municipi de Xàtiva (Costera), enclavat en el de Vallès de la Costera, a la plana regada de l’esquerra del riu Cànyoles.
Puigbacó
Masia
Molí
Masia i molí del municipi de Torelló (Osona), a l’extrem septentrional del terme, prop del riu Ges.
És esmentada ja al s XII i en procedeix el llinatge Puigbacó, emparentat amb la petita noblesa rural, testimoniat des del 1230 Una branca foren ciutadans de Vic al s XIV
correlació objectiva
Literatura
Tècnica literària segons la qual els esdeveniments, les situacions i els objectes esdevenen fórmules precises per a evocar emocions i sentiments.
comunicació de camp proper
Telecomunicacions
Tecnologia de transmissió sense fils de curt abast que permet la comunicació bidireccional entre dispositius a distàncies inferiors a 20 cm.
És d’ús molt senzill, només cal apropar els dispositius perquè es produeixi la connexió i la transmissió de dades Aquesta tecnologia pot aplicar-se a l’intercanvi de dades entre dispositius portables, com ara telèfons mòbils, càmeres de fotografia digitals o rellotges També es pot utilitzar en sistemes de pagament sense contacte, per mitjà del telèfon mòbil Es tracta d’una evolució dels sistemes d’identificació per radiofreqüència RFID i està descrita per la norma ISO/IEC 18092 Fa ús de la banda de 13,56 MHz i permet una velocitat de transferència de fins a 424 kbits per segon Permet dos…
paraliteratura
Literatura
Producció literària escrita amb criteris industrials, que hom sol considerar al marge de la producció estrictament literària.
seqüela
Cinematografia
Literatura
Obra audiovisual o literària que es basa en els personatges o els fets d’una altra obra creada amb anterioritat i que narra fets posteriors als esdeveniments que relata l’obra inicial.
seqüela
Cinematografia
Electrònica i informàtica
Comunicació
Literatura
Obra audiovisual o literària que es basa en els personatges o els fets d’una altra obra creada amb anterioritat i que narra fets posteriors als esdeveniments que relata l’obra inicial.
preqüela
Cinematografia
Electrònica i informàtica
Comunicació
Literatura
Obra audiovisual o literària que es basa en els personatges o els fets d’una altra obra creada amb anterioritat i que narra fets previs als esdeveniments que relata l’obra inicial.
text animat
Literatura
En la literatura digital, text programat perquè es pugui moure o transformar durant la visualització per pantalla.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina