Resultats de la cerca
Es mostren 3 resultats
Recoletos Compañía Editorial SA
Periodisme
Grup de comunicació amb seu a Madrid.
Té l’origen el 1977 amb la compra de la revista “Actualidad Económica” per part dèun grup de periodistes que els anys següents adquiriren altres publicacions periòdiques El 1986 creà Área Editorial, SA per a la publicació del diari econòmic sExpansión”, especialitzat en informació d’empreses, en economia i finances, i el 1992, amb la fusió dels diversos grups editorials creats aquests anys es constituí el grup amb el nom actual Els anys següents adquirí participacions, entre d’altres, a Vía Digital, Antena 3 i “El Mundo”, i ha entrat als mercats de Llatinoamèrica i Portugal Entre…
periodisme
Periodisme
Ciència i pràctica de la informació, consistent en la utilització de mitjans i tècniques de comunicació amb la finalitat de difondre esdeveniments d’actualitat i, sovint, llur interpretació.
Els mitjans de comunicació emprats a la segona meitat del segle XX són la premsa , la ràdio , la televisió i, més recentment, les xarxes informàtiques de telecomunicacions, especialment internet Al seu torn, cadascun d’aquests mitjans s’ha diversificat segons la temàtica periodisme polític, esportiu, cultural, etc, el punt de vista adoptat o el format des del qual hom vulgui presentar la notícia Hom pot distingir dins de l’activitat periodística dues funcions la informativa, consistent a proporcionar descripcions factuals i objectives dels esdeveniments, i la interpretativa, que comprèn l’…
revista
Periodisme
Publicació periòdica de format més petit que un diari però de major nombre de pàgines, millor qualitat de paper i sovint amb abundant il·lustració.
Segons la periodicitat pot ésser setmanal, quinzenal, mensual, etc Quant al contingut, les revistes poden tractar exclusivament d’una matèria de medicina, literatura, cinema, música, gastronomia, etc i són editades per organismes particulars, o poden incloure temàtica diversa amb informació general, temes d’actualitat, vida cultural, espectacles, passatemps, etc i són editades per societats de publicacions amb finalitat purament comercial i de gran tiratge També segons el contingut poden ésser classificades en infantils, d’humor, d’esports, de política, científiques, femenines de modes,…