Resultats de la cerca
Es mostren 10 resultats
El Rato
Caseria
Caseria del municipi de Castellfabib (Racó), al nord de la vila, vora el límit amb Aragó.
el Codony
Caseria
Caseria i antiga quadra del municipi de Santa Coloma de Queralt, a l’oest de la vila.
La serra del Codony 789 m alt, en gran part dins el terme de les Piles, separa la vall del riu Corb de la del Gaià
Guerrero
Caseria
Caseria del municipi d’Ademús (Racó), a l’esquerra del Túria, aigua amunt de la vila.
Los Pajares
Caseria
Caseria del municipi de Castellfabib (Racó), a l’esquerra del riu Ebrón, prop de la seva confluència amb el Túria, al límit amb el terme de Torre Baja.
El Soto
Caseria
Caseria del municipi d’Ademús (Racó), a la dreta del Túria, al NE de la vila.
el Mas de los Mudos
Caseria
Caseria del municipi de Castellfabib (Racó), situada a la carretera d’Ademús a Terol, 6 km al SE del nucli urbà.
Tóveda
Caseria
Caseria del municipi de Castellfabib (Racó), al SW de la vila, dividida en els nuclis de Tóveda Alta i Tóveda Baja (per això és coneguda també per Tóvedas).
Can Cerdà
Caseria
Caseria del municipi de Cerdanyola del Vallès, vora el torrent de Valldaura, al vessant septentrional de la serra de Collserola, al voltant de l’antiga masia de can Cerdà del Bosc, la qual, al s. XII, formava part del clos del palau reial de Valldaura; en aquest indret hi hagué la primitiva església parroquial de Cerdanyola.