Resultats de la cerca
Es mostren 14 resultats
El Soto
Caseria
Caseria del municipi d’Ademús (Racó), a la dreta del Túria, al NE de la vila.
Los Pajares
Caseria
Caseria del municipi de Castellfabib (Racó), a l’esquerra del riu Ebrón, prop de la seva confluència amb el Túria, al límit amb el terme de Torre Baja.
Otanell
Caseria
Caseria del municipi de Cortes de Pallars (Vall de Cofrents), situat al sector oriental del terme, a la capçalera del petit barranc d’Otanell, afluent del Xúquer per la dreta.
Lloc de moriscs 46 focs l’any 1609 de la fillola de Cofrents, fou centre de la baronia d'Otanell L’any 1535 fou erigit en rectoria de moriscs, en separar-se de Dosaigües
La Unde
Caseria
Caseria del municipi d’Aiora (Vall de Cofrents), al peu del puntal de La Unde, al NW del terme.
Tóveda
Caseria
Caseria del municipi de Castellfabib (Racó), al SW de la vila, dividida en els nuclis de Tóveda Alta i Tóveda Baja (per això és coneguda també per Tóvedas).
El Rato
Caseria
Caseria del municipi de Castellfabib (Racó), al nord de la vila, vora el límit amb Aragó.
Rambla Seca
Caseria
Caseria (81 h agl [1981]) del municipi de Cortes de Pallars (Vall de Cofrents), a l’esquerra del Xúquer, aigua avall de la vila, a la confluència amb la rambla de Los Gallegos.
Hi ha la central elèctrica de Rambla Seca , que enllaça, per un canal subterrani, amb la de Millars