Resultats de la cerca
Es mostren 14 resultats
raval de Sant Mateu
Raval
Raval d’Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat), entre l’església parroquial i el castell de Ricalquers, en gran part desfet per l’autopista de Barcelona a Martorell.
la Panadella

La Panadella, lloc tradicional de parada i hostalatge a l’antic camí ral d’Aragó
© Fototeca.cat
Raval
Raval del municipi de Montmaneu (Anoia), de poblament disseminat.
Situat prop de la carretera de Barcelona a Lleida, al coll de la Panadella , a la serralada que separa les conques del Llobregat i del Segre, al peu de la carretera, al costat de l’Hostal Vell, ha sorgit un petit nucli d’hotels de carretera
Santa Eulàlia
Raval
Raval del municipi de Begues (Baix Llobregat), al N del poble, al peu del turó (405 m) que corona la capella de Santa Eulàlia.
L’edifici, document al segle XVIII, és de planta rectangular, la porta és amb llinda i la coberta, de fusta, de doble vessant Hi ha un senzill retaule, de la fi del segle XIX, dedicat a santa Eulàlia A l’octubre del 2018 s’inaguraren les obres de restauració de la capella
el Rebato
Raval
Raval del municipi d’Abrera (Baix Llobregat), al N del poble, al llarg de la carretera de Barcelona a Lleida.
Hi ha uns quants hostals que tenen uns característics porrons com a ensenya hom anomena popularment el lloc els Porrons
les Botigues
Raval
Raval i antic barri marítim de Castelldefels (Baix Llobregat), al SW del poble.
la Font del Còdol
Raval
Raval del poble de Collbató (Baix Llobregat), vora la riera de can Dalmases.
els Moletons

L’antic molí dels Moletons, al costat de l’Anoia, dins del terme de Vilanova del Camí
© Fototeca.cat
Raval
Raval del municipi de Vilanova del Camí (Anoia), a l’esquerra de l’Anoia, aigua avall del cap del municipi.
les Casetes d’en Muntaner
Raval
Raval del municipi de Vallirana (Baix Llobregat), a ponent del poble.
les Casetes d’en Julià
Raval
Raval del municipi de Vallirana (Baix Llobregat) a ponent del poble.