Resultats de la cerca
Es mostren 15 resultats
Son Sant Joan
Raval
Raval d’Alaró (Mallorca ), al S de la vila.
La possessió de son Sant Joan era una antiga cavalleria pertanyent als Santjoan
el Parrot
Raval
Raval del municipi de Sant Salvador de Guardiola (Bages), al S del poble.
el Paisà
Raval
Raval del municipi de Fonollosa (Bages), a l’E del poble, a la carretera de Manresa a Calaf.
el Sellerès
Raval
Caseria
Caseria o raval del municipi de Sant Salvador de Guardiola (Bages), vora el poble, a l’esquerra de la riera de Guardiola.
s’Alqueria des Comte
Raval
Raval de Sóller (Mallorca) situat a l’E de la ciutat, al voltant d’una antiga alqueria que correspongué al comte Hug IV d’Empúries en el repartiment de Mallorca després de la conquesta de Jaume I.
L’any 1694 fou acabada la construcció de l’oratori públic del raval
sa Creu Vermella
Raval
Raval de Palma, Mallorca, a l’E del centre urbà, a l’entroncament de la carretera de Palma a Sineu amb la que duu as Pla de Na Tesa.
la Coromina
Raval
Raval del terme de Cardona (Bages), en un menadre del Cardener.
El lloc és esmentat ja el 1150, i la seva església dedicada a sant Antoni, des del 1371 hom bastia un nou temple el 1401 el bisbe Ramon Riu la convertí en parròquia el 1898 i canvià l’advocació a sant RamonAntic condomini dels vescomtes i de l’abat de Cardona, s’anà industrialitzant per la proximitat del riu i el 1926 hom hi installà la fàbrica de depuració de sals de la Unión Española de Explosivos, que donà lloc a la colònia del Salí de Cardona El nucli celebra la festa major el darrer diumenge del mes d’agost
Colldarboç
Raval
Raval de Sant Salvador de Guardiola (Bages), a la carretera de Barcelona a Manresa per can Massana.