Resultats de la cerca
Es mostren 14 resultats
Sant Crist de la Grua
Raval
Raval del poble de Montmeló (Vallès Oriental), a ponent del nucli urbà.
Sant Baldiri
Raval
Raval del municipi de Lliçà d’Amunt (Vallès Oriental), al S del poble, vora la capella de Sant Baldiri. La primera vegada que s'esmenta el lloc fou en un document notarial del 1071 i la primera referència a l'església és del 1325. El 1679 hi fou dut l’antic altar de l’església parroquial, el qual fou dedicat el 1716 a la Mare de Déu de la Serra, quan l'església es refeu totalment.
El 1934, Isidre Nonell feu una restauració de l'església, però el 1936, fou incendiada i desaparegué la imatge de la marededeu. El 1946 fou restaurada pels feligresos.
el Pont
Raval
Raval de la vila de Sant Celoni (Vallès Oriental), pertanyent al terme municipal de Santa Maria de Palautordera, situat a la confluència de la riera de Trentapasses amb la Tordera.
Raval d’en Xicota
Raval
Raval del municipi de Lliçà d’Amunt (Vallès Oriental), a l’E del poble, a l’esquerra de la riera de Tenes.
el Ferrer
Raval
Raval del poble de Figuerola d’Orcau dins el municipi d’Isona i Conca Dellà (Pallars Jussà).
la Faidella
Raval
Raval de Figuerola d’Orcau, al municipi d’Isona i Conca Dellà (Pallars Jussà).
les Eres de Sant Joan

El raval de les Eres de Sant Joan, amb l’església romànica de Sant Joan Baptista
© Jaume Ferrández
Raval
Raval del poble d’Orcau, al terme d’Isona i Conca Dellà (Pallars Jussà), on hi ha la capella romànica de Sant Joan Baptista.
raval del Comte
Raval
Raval de la vila de Figuerola d’Orcau, al municipi d’Isona i Conca Dellà (Pallars Jussà), la senyoria de la qual era dividida entre el comte de Pallars (una part) i els barons d’Orcau (dues parts).