Resultats de la cerca
Es mostren 39 resultats
Sant Llorenç
Llogaret
Llogaret (2 h [1981]) del municipi de Castigaleu (Baixa Ribagorça), al S del terme, al límit amb el de Lluçars, vora l’Almúnia de Sant Llorenç.
Roperós
Llogaret
Llogaret del municipi de la Vall de Lierp (Baixa Ribagorça), al límit amb el municipi de Tor-la-rribera.
Riurau

Sector de Riurau
© Vicenç Salvador Torres Guerola
Llogaret
Llogaret del municipi de Rafelguaraf (Ribera Alta), al NE del poble.
Perafita
Llogaret
Llogaret del municipi de Bissaürri (Ribagorça), al vessant meridional de la serra d’Urmella, ja a la conca de l’Isàvena, prop de Sant Valeri.
La seva església Sant Joaquim depenia de la parròquia de Sant Feliu de la Múria
el Pujol
Llogaret
Llogaret del municipi de Benimuslem (Ribera Alta) prop del límit amb el d’Alzira, a la plana regada de la dreta del Xúquer per les séquies de Mulata i del Poble.
Era lloc de moriscs 22 focs el 1609, repoblat el 1611 Esdevingué aviat parròquia Sant Josep, separada de la de Benimuslem, fins que el 1857 perdé de nou la independència La senyoria pertanyia al baró de Santa Bàrbara
Puifel
Llogaret
Llogaret del municipi d’Areny de Noguera (Alta Ribagorça), situat en un coster a 808 m alt, al sud del terme, dominant la confluència del barranc de Colls amb la Noguera Ribagorçana, damunt la serra de Sant Marc.
Santa Eulàlia
Llogaret
Llogaret del municipi d’Areny de Noguera (Ribagorça), fins el 1965 del de Betesa, situat a 1 300 m alt, en un coster, al vessant meridional de la serra del Cis.
Ribera de Castanesa
Llogaret
Llogaret (5 h [1981]) del municipi de Montanui (Alta Ribagorça), fins el 1966 del de Castanesa, vora la Valira de Castanesa.
Gavarret
Llogaret
Llogaret del municipi de Bonansa (Alta Ribagorça), en un coster, al vessant esquerre de la vall del barranc de Sirès.
Depenia de la parròquia de Sirès
Corones
Llogaret
Llogaret del municipi de Tolba (Ribagorça), al vessant S de la serra del Castell de Llaguarres.
L’església és dedicada a santa Anna