Resultats de la cerca
Es mostren 5 resultats
Colatxoa
Llogaret
Llogaret del municipi de Monesma i Queixigar (Ribagorça), damunt la serra de Llera, al límit amb el terme de Cornudella.
l’Abadia
Llogaret
Llogaret del municipi de Monesma i Queixigar (Baixa Ribagorça) situat a 1 058 m d’altitud damunt la serra de Palleroa.
Fou cap de l’antic terme de Monesma de Ribagorça
Noguero
Llogaret
Llogaret del municipi de Monesma i Queixigar (Ribagorça), situat a 1 025 m d’altitud, al vessant meridional del cap de les Torralles.
L’església és dedicada a sant Pere
Soliveta
Llogaret
Llogaret (22 h agl [1960]; 739 m alt) del municipi de Monesma i Queixigar (Baixa Ribagorça), a l’est del terme, a l’esquerra del torrent de Sant Joan.
L’església Sant Pere depèn de la parròquia de Monesma
l’Almúnia de Sant Llorenç
Llogaret
Llogaret del municipi de Tolba (Baixa Ribagorça), situat dalt d’un serrat, a la divisòria d’aigües entre el riu de Queixigar i la Noguera Ribagorçana, vers la qual aflueix el barranc de l’Almúnia que neix al S de la població.
La serra de l’Almúnia 1 009 m alt, situada al S del llogaret, és termenal dels municipis de Lluçars, el Pont de Montanyana i Viacamp