Resultats de la cerca
Es mostren 4 resultats
televisió híbrida
Electrònica i informàtica
Comunicació
Plataforma d’emissió de continguts segons demanda que combina el servei de radiodifusió i la banda ampla.
Amb aquest mateix nom també es coneix un estàndard industrial i una iniciativa de promoció de la televisió híbrida digital que pretén estandarditzar la radiodifusió, la televisió per IP IPTV i la difusió per banda ampla de continguts als consumidors finals a través de televisions connectades Smart TV i descodificadors d’internet set-top boxes El consorci HbbTV, integrat per companyies d’internet, radiodifusió i grups d’estandardització, està establint aquest estàndard per a l’emissió de televisió a través d’una interfície única, creant una plataforma oberta i alternativa a…
psicografia
Psicologia
Comunicació
Estudi i descripció del perfil psicològic dels diferents tipus de consumidors a fi de determinar quines estratègies de màrqueting i de comunicació s’ajusten més a les seves característiques.
Consell de l’Audiovisual de Catalunya
Comunicació
Organisme públic instituït per la Generalitat de Catalunya per al seguiment dels continguts dels mitjans audiovisuals.
El seu funcionament i els seus objectius són regulats per la llei 8/96 de 5 de juliol de 1996 del Parlament de Catalunya El consell de govern aprovà el seu funcionament al gener del 1997 Té funcions consultives i d’assessorament del poder executiu i del legislatiu i funciona de manera collegiada Du a terme estudis d’anàlisi i seguiment del compliment de la normativa sobre televisió i ràdio en diferents àmbits sobre la violència, interrupcions publicitàries, continguts sexistes, impacte sobre la infància, imatge de collectius i minories i és l’organisme encarregat d’adjudicar les freqüències…
estudi de mercat
Comunicació
Investigació que té com a objectiu la recerca, recollida i anàlisi d’informació relativa a un mercat, i que se centra en aspectes com la definició de mercat, l’anàlisi de l’oferta i la demanda, els preus, els canals de distribució, l’anàlisi de la competència o les necessitats dels consumidors.