Resultats de la cerca
Es mostren 5 resultats
Grup Serra
Comunicació
Grup empresarial de mitjans de comunicació fundat i dirigit per Pere Serra i Bauzà el 1987.
El seu àmbit de comunicació són les Illes Balears, on ocupa una indiscutible preeminència entre els mitjans autòctons El formen les societats anònimes Hora Nova, Majorca Daily Bulletin, Ultima Hora Radio i Telenova En depenen els diaris Ultima hora , i les seves versions per a Eivissa i Formentera i Menorca, i els setmanaris Majorca Daily Bulletin , Sóller , Brisas i Mallorca Magazin en alemany i Venta y Cambio , i el quinzenal Vesti Mallorca en rus L’any 1996 començà a publicar el Diari de Balears , l’únic diari en català de l’àmbit illenc, que al maig del 2013 fou substituït pel diari Ara…
Mitjans de comunicació 2011
Comunicació
Ràdio i televisió
Durant l’any 2011, la crisi econòmica i les retallades en el sector públic van fer augmentar la incertesa sobre el futur de molts grups de comunicació i van provocar ajustos pressupostaris, fusions entre empreses i canvis en el model de negoci per assolir la viabilitat empresarial El 2011 es van produir importants canvis en alguns dels diaris catalans de més difusió © Núria Farrús Pel que fa a Catalunya, el 2011 van destacar dos fets La Vanguardia va iniciar la publicació d’una edició en català i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals va impulsar una política d’austeritat davant la…
Mitjans de comunicació 2012
Comunicació
Ràdio i televisió
Durant l'any 2012, la triple crisi del món de la comunicació econòmica general, de model de negoci i de funció social dels mitjans es va expressar amb tota transparència i cruesa en l'àmbit local, nacional i global Després d'un llarg procés, el Parlament de Catalunya va nomenar els nous sis membres del consell de Govern de la CCMA © CCMA L'impacte de la crisi econòmica general va suposar una davallada dels ingressos publicitaris en tots els suports excepte a internet, i una reducció de les subvencions en els mitjans públics audiovisuals Per a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals…
Mitjans de comunicació 2014
Comunicació
Ràdio i televisió
El 2014 es va caracteritzar per ser un any de gran intensitat informativa a causa de les crítiques pel biaix ideològic i les polèmiques al voltant dels mitjans de comunicació públics, la competència ferotge entre els grups mediàtics que controlen les televisions privades, els indicis de consolidació de projectes periodístics "alternatius", la pèrdua continuada de lectors en la premsa escrita, i les grans modificacions dels hàbits de consum mediàtic, especialment entre les joves generacions Els mitjans de comunicació autonòmics, estat de la qüestió En l’àmbit televisiu, cal destacar, per…