Resultats de la cerca
Es mostren 3 resultats
emplaçament de producte
Comunicació
Modalitat de promoció publicitària consistent a emplaçar un producte en una o diverses escenes d’una pel·lícula o telefilm.
D’aquesta manera, la marca pot ésser identificada clarament pels espectadors i produir-los un efecte no forçat com ho fa la publicitat directa i integrat a un relat de ficció S'ha demostrat que, mitjançant la quota de recordança recall test , la seva eficàcia és més alta que amb la publicitat directa
noticiari
Cinematografia
Comunicació
Secció de notícies d’actualitat d’una publicació, d’un film o d’una emissió radiofònica o televisiva.
Com a film, d’una durada de deu a quinze minuts, nasqué de les escenes filmades dels germans Lumière, de l’impacte de les filmacions als fronts de la Primera Guerra Mundial i de la incorporació del so òptic a la mateixa pellícula a partir del 1927 El primer noticiari sonor fou el Fox Movietone EUA, seguit del Pathé Journal França, l’UFA Alemanya i el Luce Itàlia
televisió

Esquema d’un sistema de televisió, i el senyal codificat
© Fototeca.cat
Electrònica i informàtica
Comunicació
Transmissió a distància d’imatges en moviment i de sons per mitjà d’ones electromagnètiques o bé de cables.
A l’emissora, les imatges a transmetre són convertides en senyals elèctrics mitjançant la càmera de televisió, la qual, proveïda del tub analitzador adequat, fa l’ exploració de la imatge El senyal corresponent a la imatge, anomenat senyal de vídeo , és transmès juntament amb el de so o senyal d’àudio , dins un canal determinat, mitjançant dues portadores d’imatge i de so, respectivament d’una freqüència molt elevada VHF o UHF Aquestes dues informacions són rebudes al receptor, que s’encarrega de restituir la imatge en el tub i el so per mitjà dels circuits adequats Hi ha diversos sistemes de…