Resultats de la cerca
Es mostren 7 resultats
anunci de vídeo fora de flux
Comunicació
Anunci de vídeo integrat dins el codi d'una pàgina web o d'una xarxa social, no vinculat a la reproducció de cap altre vídeo, que apareix entre els paràgrafs d'un article o entre articles, a mesura que s'avança per la pàgina.
Són habitualment anuncis de vídeo natius , i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua
anunci de vídeo natiu
Comunicació
Anunci de vídeo que es crea específicament per a ser reproduït en una plataforma determinada.
Són habitualment anuncis de vídeo natius, i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua
opi
Comunicació
Element de mobiliari urbà consistent en una caixa de llum col·locada verticalment sobre un peu, que habitualment exhibeix cartells publicitaris.
El terme és l’acrònim d' objecte publicitari illuminat
Jaume Aymar i Ragolta
Comunicació
Cristianisme
Sacerdot, historiador de l’art i periodista.
Doctor en història de l’art per la Universitat de Barcelona 1993 i llicenciat en teologia per la Facultat de Teologia de Catalunya 1984 Fou ordenat prevere el 1986, i nomenat director del departament de mitjans de comunicació social de l’arquebisbat de Barcelona Degà president de la Facultat Eclesiàstica de Filosofia, integrada en la Universitat Ramon Llull 1998-2005, i novament a partir del 2012, d’on fou cap del Departament d’Humanitats 2008-11, és professor titular des del 2006 de la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna Collabora habitualment en diversos mitjans…
incrustació
Electrònica i informàtica
Comunicació
Tècnica electrònica que s’utilitza en televisió i vídeo, que consisteix a superposar part d’una imatge en una zona d’una altra imatge, utilitzant com a element discriminant un color determinat, que habitualment és el blau.
Mitjans de comunicació 2014
Comunicació
Ràdio i televisió
El 2014 es va caracteritzar per ser un any de gran intensitat informativa a causa de les crítiques pel biaix ideològic i les polèmiques al voltant dels mitjans de comunicació públics, la competència ferotge entre els grups mediàtics que controlen les televisions privades, els indicis de consolidació de projectes periodístics "alternatius", la pèrdua continuada de lectors en la premsa escrita, i les grans modificacions dels hàbits de consum mediàtic, especialment entre les joves generacions Els mitjans de comunicació autonòmics, estat de la qüestió En l’àmbit televisiu, cal…
Mitjans de comunicació 2016
Comunicació
Ràdio i televisió
La demografia, els nous comportaments i expectatives de les audiències i els desenvolupaments tecnològics van accelerar durant el 2016 la reinvenció de la indústria de la comunicació a escala global La personalització i la contextualització dels productes comunicatius, la fragmentació dels continguts i una transformació en els processos de creació amb l’emergència de nous actors són tendències que sustenten la imparable digitalització i renovació de la indústria de la comunicació arreu del món El ple de desembre de l’Ajuntament de Barcelona va decidir la internalització de 177 treballadors de…