Resultats de la cerca
Es mostren 11 resultats
emplaçament de producte
Comunicació
Modalitat de promoció publicitària consistent a emplaçar un producte en una o diverses escenes d’una pel·lícula o telefilm.
D’aquesta manera, la marca pot ésser identificada clarament pels espectadors i produir-los un efecte no forçat com ho fa la publicitat directa i integrat a un relat de ficció S'ha demostrat que, mitjançant la quota de recordança recall test , la seva eficàcia és més alta que amb la publicitat directa
aturador
Comunicació
Element publicitari que sobresurt del lineal destinat a destacar un producte.
videoclip
Electrònica i informàtica
Comunicació
Curtmetratge rodat en vídeo que il·lustra una cançó, una composició musical, etc.
Els videoclips tenen, normalment, una durada d’uns tres minuts i poden tenir o no fil argumental Al principi foren utilitzats com a sistema de promoció dels enregistraments de rock , però a poc a poc evolucionaren fins a esdevenir un producte musical amb entitat pròpia
màrqueting de continguts
Màrqueting
Comunicació
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca.
És màrqueting de continguts, per exemple, la creació al web d'una empresa de roba infantil d'un espai amb informació sobre l'evolució i la cura dels infants, o, en el cas d'una empresa de llet, l'obertura d'un canal de vídeos a Internet amb informació sobre la llet i amb receptes i consells de cuina en què s'utilitzi aquest producte
fidelitat
Comunicació
Lleialtat d’un consumidor envers una marca, un producte o un servei.
expositor
Comunicació
Moble o suport emprat per a presentar un producte en un punt de venda.
display
Comunicació
Suport de cartó, plàstic o altres materials rígids, que hom utilitza com a element publicitari en el punt de venda per a anunciar un producte a l’aparador o a l’interior d’un establiment comercial i que pot incorporar mostres del producte o fullets.
publireportatge
Comunicació
Anunci televisiu o de premsa que adopta la forma i l’estil d’un reportatge informatiu sobre una empresa, una marca, un producte, etc.
anunci
Comunicació
Text, imatge, etc, divulgat a través d’un mitjà de publicitat
per tal d’incitar el públic a adquirir un producte o a utilitzar uns serveis.
sobrepromesa
Comunicació
Promesa que exagera el benefici bàsic d’un producte o servei, que pot restar credibilitat a l’anunci i generar rebuig i frustració quan el consumidor o usuari no veu acomplertes les expectatives.