Resultats de la cerca
Es mostren 18 resultats
melodia publicitària
Comunicació
Composició musical breu que serveix com a tonada o cançó publicitària identificadora d’una marca.
campanya publicitària
Comunicació
Programació i realització d’una acció publicitària de conjunt valent-se dels diferents mitjans de difusió.
lona publicitària
Comunicació
Suport de publicitat exterior, de tela o de plàstic, que conté un missatge publicitari de grans dimensions i que hom utilitza per a cobrir les façanes dels edificis en procés de restauració.
tanca publicitària
Comunicació
Tauler de grans dimensions que hom col·loca als carrers, carreteres, etc, per exhibir-hi un anunci.
publicitari | publicitària
anunciant
Comunicació
Tota persona natural o jurídica que utilitza la publicitat per tal de fer conèixer i introduir, en un mercat determinat, els productes —normalment amb marca— que fabrica o comercialitza, o els serveis que desenrotlla, sempre amb una finalitat comercial.
En aquest terreny també poden tenir la qualitat d’anunciants l’administració pública, els organismes estatals o paraestatals, les corporacions locals, etc, quan se serveixen de la publicitat als fins esmentats En general, l’anunciant encomana la creació, l’execució i la distribució de la seva campanya publicitària a una agència de publicitat
Pere Català i Pic
Fotografia
Comunicació
Fotògraf i publicista, pare dels també fotògrafs Francesc i Pere Català i Roca.
Establert a Valls el 1915, reuní una interessant collecció fotogràfica sobre temes d’art i d’etnografia El 1932 s’establí a Barcelona, on s’especialitzà en fotografia publicitària i collaborà en les revistes Mirador , Revista Ford , Publi-Graf i Nova Ibèria Promogué les relacions amb l’Alguer, especialment l’anomenat “viatge de retrobament del 1960”
publitramesa
Comunicació
Tramesa publicitària personalitzada que hom envia per correu a persones seleccionades prèviament.