Resultats de la cerca
Es mostren 13 resultats
difusió web
Electrònica i informàtica
Comunicació
Difusió d'informació per internet, generalment presentacions, cursos, seminaris, vídeos o programes de ràdio i televisió, que es duu a terme en temps real, mitjançant la tecnologia de tramesa automàtica, als internautes abonats a un canal web determinat.
Permet la interacció en temps real entre l'emissor i el receptor de la informació A més, la informació difosa en temps real es pot obtenir posteriorment en diferit
bàner
Comunicació
Electrònica i informàtica
Espai publicitari en una pàgina web, generalment de forma rectangular, que permet accedir al web de l’anunciant quan s’hi fa un clic.
Per tal de cridar l’atenció de l’usuari, els bàners fan un ús extensiu de les característiques gràfiques, i a vegades també del moviment i del so Si bé els bàners tenen l’efecte positiu d’ésser font d’ingressos molt útils si no imprescindibles per al manteniment de molts dels serveis gratuïts dins la xarxa, tenen dos efectes negatius importants D’una banda, augmenten el temps de càrrega de les pàgines web fins i tot hi ha casos en què un percentatge molt important del temps de càrrega de la pàgina web correspon al temps esmerçat en la càrrega dels bàners de l’altra, l’ús extensiu d’aquests…
websèrie
Electrònica i informàtica
Comunicació
Sèrie d’episodis creats i distribuïts per internet que han adquirit una gran popularitat a partir de la disponibilitat de la banda ampla i de la millora de la tècnica de la reproducció en temps real.
Les websèries han suposat una oportunitat per als productors independents de fer arribar, a uns costos relativament barats, les seves creacions a un públic massiu Aquestes sèries es poden distribuir des dels mateixos espais web dels productors o a través de llocs web de vídeo com Youtube, Vimeo o Blip Per la seva banda, les grans cadenes i productores utilitzen aquesta eina per a avaluar l’acollida dels seus nous productes culturals i per a fer-ne promoció Entre les websèries de més èxit destaquen Red vs Blue , distribuïda per Youtube, i Sam Has 7 Friends
màrqueting de continguts
Màrqueting
Comunicació
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca.
És màrqueting de continguts, per exemple, la creació al web d'una empresa de roba infantil d'un espai amb informació sobre l'evolució i la cura dels infants, o, en el cas d'una empresa de llet, l'obertura d'un canal de vídeos a Internet amb informació sobre la llet i amb receptes i consells de cuina en què s'utilitzi aquest producte
gratacel
Comunicació
Electrònica i informàtica
Bàner vertical llarg i estret situat als marges d’una pàgina web.
anunci intersticial
Comunicació
Electrònica i informàtica
Anunci que apareix transitòriament entre dues pàgines web, mentre l’internauta espera que es carregui la pàgina que ha sol·licitat.
anunci emergent
Comunicació
Electrònica i informàtica
Anunci que apareix automàticament a la pantalla del navegador, en una finestra sobreposada a la de la pàgina web activa.
anunci latent
Comunicació
Electrònica i informàtica
Anunci que apareix automàticament a la pantalla del navegador, en una finestra que l’internauta veu quan tanca o minimitza la finestra de la pàgina web activa.
Els mitjans de comunicació l’any 2021
Comunicació
Ràdio i televisió
Publicacions periòdiques
Periodisme
Canvis, renúncies, morts, acomiadaments i nous fitxatges — amb més presència femenina — componen el panorama mediàtic d’un any encara pandèmic, complex i de transformació digital El gener del 2021 començava amb la mort de Neil Sheehan Holyoke, Massachusetts, 27 d’octubre de 1936 — Washington DC, 7 de gener de 2021, el periodista estatunidenc que va obtenir «els papers del Pentàgon» sobre el Vietnam per al New York Times Pocs dies després, l’Associació Catalana de Ràdio denunciava els intents de privatització d’algunes ràdios municipals catalanes per part del Departament de la Presidència…
anunci de vídeo fora de flux
Comunicació
Anunci de vídeo integrat dins el codi d'una pàgina web o d'una xarxa social, no vinculat a la reproducció de cap altre vídeo, que apareix entre els paràgrafs d'un article o entre articles, a mesura que s'avança per la pàgina.
Són habitualment anuncis de vídeo natius , i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua