Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
plantilla
Electrònica i informàtica
Cadascuna de les fórmules d’interpolació utilitzades en el disseny amb ajuda d'ordinador que permeten de variar la forma d’una corba (dues dimensions) o d’una superfície (tres dimensions) si hom varia la posició dels punts pels quals aquestes passen o s’aproximen.
La més corrent és la plantilla cúbica hom pot demostrar que de totes les corbes que passen per una sèrie de punts donats, l’obtinguda amb la plantilla cúbica és la més suau sota algunes condiciones hom també pot demostrar que la corba dissenyada adopta la forma que tindria una vareta flexible que hom obligués a passar pels punts donats
C++
Electrònica i informàtica
Llenguatge informàtic imperatiu amb característiques d’orientació a objectes, però que manté la compatibilitat històrica amb el llenguatge C.
Bjarne Stroustrup desenvolupà aquest llenguatge als Laboratoris Bell, com una capa de programari sobre el C per dotar-lo de característiques d’orientació a objectes El fet d’estar basat en el llenguatge C constitueix alhora el punt fort i el punt feble del C++ permet una migració suau dels programadors i reutilitzar tot el codi escrit amb C, però també usar el C++ en estil C, amb la qual cosa es perden els avantatges de l’orientació a objectes De fet, la filosofia del C i la del C++ són del tot oposades el C és un llenguatge que assumeix que el programador és un expert i, per…