Resultats de la cerca
Es mostren 15 resultats
merchandising
Economia
Activitat empresarial que forma part de la funció de distribució i comprèn tot el conjunt d’accions que intenten d’adaptar les característiques del producte i la seva presentació a les necessitats i els gusts del consumidor.
En aquest sentit, actua fonamentalment sobre el comerç al detall, collaborant amb les empreses d’aquest últim nivell de la comercialització
supermercat

Interior d’un supermercat occidental
© Fototeca.cat-Corel
Economia
Gran establiment comercial d’ autoservei
on hom ven tota mena de productes de consum relacionats amb l’alimentació, el vestit, els electrodomèstics, etc.
Hi ha supermercats de venda al detall i supermercats de venda a l’engròs, i també n'hi ha d’especialitzats en un sol tipus de mercaderia
intermediari | intermediària
Economia
Mitjancer entre el productor i el consumidor que facilita la canalització dels productes i els distribueix entre els comerços de venda al detall.
Suposa un element de racionalització de la distribució de productes, sempre que no especuli monopolitzant i emmagatzemant mercaderies, amb la consegüent desviació de llurs preus
a l’engròs
Economia
En gran quantitat (per oposició a la menuda, al detall). Ex: autoservei a l’engròs, comerç a l’engròs, preu a l’engròs, etc.
Desigual
Economia
Empresa tèxtil creada l’any 1984 pels germans Thomas i Christian Meyer, amb seu a Barcelona.
Creada a partir d’una botiga de roba a Eivissa, comprèn el disseny i la venda d'articles propis, per a home, dona i nens Juntament amb la roba, ofereix també calçat, accessoris i complements Són empremtes característiques de la marca el fort colorisme, la informalitat i un cert esperit iconoclasta Concebuda com una empresa global, al principi de la segona dècada del segle XXI tenia presència en més de setanta estats del món El 2011 obtingué uns beneficis de 560 milions d’euros i ocupava unes 3500 persones arreu del món El 2008 guanyà el Mapic EG Retail Award, un dels guardons més importants…
pressupost
Economia
Còmput anticipat de les despeses i els ingressos d’una unitat econòmica o entitat per a un període de temps determinat.
En la planificació econòmica interna de l’empresa hom distingeix tres nivells els pressuposts estratègics a llarg termini, els pressuposts operatius curt i mitjà termini i els pressuposts organitzatius El primer nivell es refereix als plans de l’empresa per anys i al llarg d’un període que oscilla normalment entre 3 i 10 es concreta en l’avaluació de les magnituds econòmiques principals de l’empresa, suposant unes opcions concretes sobre diferents alternatives futures i un comportament determinat de les variables internes i externes principals El segon nivell, que a la pràctica és la base del…