Resultats de la cerca
Es mostren 99 resultats
fila
Tecnologia
Escairat de fusta de pi del mercat de Tortosa, d’uns 30 pams de llargària.
Hi ha també les variants de fila ampla de 24 a 32 pams, fila gruixuda 24 pams i mitja fila 12 pams
fila
Electrònica i informàtica
En tota disposició d’elements discrets en dues posicions perpendiculars (matrius, taules, perforacions en cintes o fitxes, etc), conjunt d’elements al llarg d’una d’elles, especialment l’horitzontal (si aquest terme hi té sentit), contrastant amb els de l’altra direcció (que comprenen la columna).
fila
Física
Al País Valencià, unitat volumètrica de reg equivalent a la quantitat que surt per un orifici o espai entre dos partidors; no és, doncs, una mesura fixa, sinó relativa al cabal del riu o de la séquia.
Al Camp de Morvedre és anomenada també roll
fila
Sèrie de persones o de coses disposades l’una al costat de l’altra o l’una darrere de l’altra formant una línia recta.
fila
Agronomia
Al País Valencià, unitat volumètrica de reg equivalent a la quantitat que surt per un orifici o espai entre dos partidors; al Camp de Morvedre és anomenada també roll.
línia de fila
Transports
Formació naval simple, cas particular de la línia de marcació quan aquesta val 0°.
Els vaixells naveguen l’un darrere l’altre
tira
Tros llarg i estret de roba, de paper, de cuir, etc.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina