Resultats de la cerca
Es mostren 186 resultats
Anuncis de confinaments i tancaments a França i Alemanya
Medicina
El govern francès anuncia el segon confinament total a partir del 30 d’octubre fins a l’1 de desembre per fer front a la segona onada de la COVID-19 Es decreta el tancament de bars, restaurants i fronteres exteriors i entre regions Les escoles es mantenen obertes A Alemanya la cancellera Angela Merkel anuncia restriccions d’un mes a partir del 2 de novembre que afecten la restauració, l’oci i la cultura
agència de publicitat
Comunicació
Empresa dedicada a la prestació de serveis relacionats amb la creació, la planificació, l’execució i la distribució de campanyes publicitàries.
El terme agència prové del paper inicial d’agent intermediari entre els antics anunciants i els mitjans que exerciren aquestes entitats en un primer moment Les funcions que amb caràcter general fan les agències de publicitat són les següents creació de missatges publicitaris producció dels anuncis publicitaris distribució dels anuncis mitjançant els diferents mitjans establiment de la planificació i estratègia de mitjans realització de serveis diversos d’assistència tècnica, com ara investigacions publicitàries i de mercat, activitats de promoció i de merxandatge, etc
Es publica "Lo Pregó" a Barcelona
Es publica "Lo Pregó", revista dedicada exclusivament als anuncis, a Barcelona
El naixement de la publicitat a Catalunya
Targeta comercial del taller de litografia de PSerrallonga, Barcelona, sd AC / GS El poderós instrument de la publicitat moderna va néixer com a conseqüència de la revolució burgesa i dels nous aires econòmics de la industrialització vuitcentista, amb la producció i comercialització de béns de consum La nova situació va empènyer els empresaris a prendre mesures per a assegurar-se la venda dels productes fabricats, i una d’aquestes mesures va ser la publicitat Més enllà de les velles formes d’anunciar “domèstiques”, com ara els reclams penjats a la porta de la botiga, d’origen medieval, o la…
anunci de vídeo fora de flux
Comunicació
Anunci de vídeo integrat dins el codi d'una pàgina web o d'una xarxa social, no vinculat a la reproducció de cap altre vídeo, que apareix entre els paràgrafs d'un article o entre articles, a mesura que s'avança per la pàgina.
Són habitualment anuncis de vídeo natius , i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua
anunci de vídeo natiu
Comunicació
Anunci de vídeo que es crea específicament per a ser reproduït en una plataforma determinada.
Són habitualment anuncis de vídeo natius, i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua
tub luminescent
Electrònica i informàtica
Làmpada de descàrrega luminescent en forma de tub llarg, rectilini o corb.
Un dels més coneguts és el tub de neó , que produeix una llum vermellosa, que pot ésser modificada per addició d’altres substàncies, a més del neó Són emprats en anuncis publicitaris
Publicitat gràfica
La història de la publicitat s’inicia veritablement durant el segle XIX Tots els precedents d’aquesta activitat comunicativa, fins al segle XVIII, no resisteixen la comparació, ni en volum ni en plantejament, amb aquesta nova cultura de la imatge i de la paraula, emprades amb propòsits persuasius —i sovint coercitius—, que anomenem publicitat La conjunció entre les necessitats de la indústria i del comerç creixents, per una banda, i les noves possibilitats ofertes per l’evolució de les arts gràfiques, per una altra, van permetre aquest desenvolupament En principi podem considerar com a…
El Parlament Europeu prohibeix la publicitat del tabac
Medicina
El Parlament Europeu prohibeix la publicitat del tabac, una mesura que l’any passat ja van aprovar els ministres de Sanitat de la UE L’acord preveu la desaparició dels anuncis de tabac en un període de tres anys La llei tindrà una aplicació progressiva i un calendari diferent per a la publicitat a la premsa un any més, el patrocini de grans esdeveniments sis anys i els esdeveniments esportius fins el 2006
horari protegit
Periodisme
Tram horari entre les sis del matí i les deu de la nit en què les emissores de televisió no poden emetre continguts inadequats per a menors d’edat.
Per aquest tipus de continguts s’entenen imatges violentes, tracte vexatori o pornografia Així mateix, en aquest horari no es poden inserir anuncis o qualsevol tipus de campanya comercial que promogui el culte al cos i el rebuig de l’autoimatge En el cas de l’Estat espanyol, l’obligació de l’horari protegit emana de la Llei de Comunicació Audiovisual del 2010, en què l’article 7 estableix els drets del menor
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina