Resultats de la cerca
Es mostren 104 resultats
màrqueting digital
Màrqueting
Electrònica i informàtica
Comunicació
Màrqueting que se serveix de les tecnologies de la informació i la comunicació.
màrqueting
Màrqueting
Conjunt de tècniques programades, coherents i dinàmiques, orientades a perfeccionar el procés de comercialització millorant l’eficiència en la producció, la distribució i la venda de productes o de serveis.
Les seves tècniques s’inspiren en la imaginació, la innovació i la creativitat, i són, principalment, la investigació de mercats, l’organització i la producció de venedors i de vendes, la creació de canals de distribució, l’estudi de motivacions dels compradors, l’estudi de característiques dels productes qualitat, presentació, rendiments i preus, la publicitat, la creació del servei postvenda, l’estudi de les relacions públiques, etc Hi ha màrquetings específics, com l’industrial, el turístic, l’humà, etc El màrqueting constitueix una branca de la direcció empresarial, bé que…
màrqueting relacional
Màrqueting
Màrqueting orientat a crear, enfortir i mantenir les relacions de les empreses amb els seus clients amb l’objectiu d’obtenir el màxim d’ingressos per a cadascun d’ells.
La finalitat és identificar els clients més rendibles per a establir-hi una relació, conèixer-ne les necessitats i adequar-hi els productes al llarg del temps
màrqueting telefònic
Màrqueting
Màrqueting directe que utilitza el telèfon com a mitjà de comunicació.
màrqueting viral
Màrqueting
Màrqueting que utilitza les xarxes socials i altres mitjans electrònics per a produir increments exponencials en el coneixement de la marca, a través de processos d’autoreplicació similars a la propagació dels virus informàtics.
trade màrqueting
Màrqueting
Màrqueting orientat a la cooperació estratègica entre el fabricant i el distribuïdor quant a polítiques, objectius i procediments relacionats amb la distribució física, gestió de vendes, promocions, marxandatge, publicitat, etc, a fi d’obtenir un benefici per a ambdues parts.
màrqueting directe
Màrqueting
Sistema interactiu que utilitza un o més mitjans de comunicació per tal d’obtenir una resposta mesurable en un públic objectiu.
La forma més comuna és la publitramesa i s’utilitza per a enviar missatges als consumidors d’una determinada zona, obtinguts d’una base de dades Hi ha altres fórmules, com ara el telemàrqueting, que utilitza el telèfon com a mitjà de comunicació
màrqueting de continguts
Màrqueting
Comunicació
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca.
És màrqueting de continguts, per exemple, la creació al web d'una empresa de roba infantil d'un espai amb informació sobre l'evolució i la cura dels infants, o, en el cas d'una empresa de llet, l'obertura d'un canal de vídeos a Internet amb informació sobre la llet i amb receptes i consells de cuina en què s'utilitzi aquest producte
Associació Espanyola de Màrqueting Directe
Màrqueting
Associació, creada al 1989, que agrupa les principals empreses del sector de distribució i venda directa.
Es divideix en dues grans àrees usuaris de màrqueting directe i empreses de serveis de màrqueting directe
Associació Espanyola d’Estudis de Mercat, Màrqueting i Opinió
Economia
Associació que té com a objectiu fonamental la difusió i el control de les tècniques emprades en la investigació comercial.
Fou creada el 1968 i actualment té la seu a Barcelona
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina