Resultats de la cerca
Es mostren 88 resultats
agència de publicitat
Comunicació
Empresa dedicada a la prestació de serveis relacionats amb la creació, la planificació, l’execució i la distribució de campanyes publicitàries.
El terme agència prové del paper inicial d’agent intermediari entre els antics anunciants i els mitjans que exerciren aquestes entitats en un primer moment Les funcions que amb caràcter general fan les agències de publicitat són les següents creació de missatges publicitaris producció dels anuncis publicitaris distribució dels anuncis mitjançant els diferents mitjans establiment de la planificació i estratègia de mitjans realització de serveis diversos d’assistència tècnica, com ara investigacions publicitàries i de mercat, activitats de promoció i de merxandatge, etc
Joan Aubeyzon i Llopis
Comunicació
Especialista en publicitat.
Destacà en l’ensenyament de les tècniques publicitàries El 1934 fou nomenat president de la Federació Europea de Publicitaris
Colombes
Ciutat
Ciutat del departament d’Alts del Sena, a l’Illa de França, França, situada dins l’àrea metropolitana de París, a la vora esquerra del Sena.
Nucli industrial refineria i ferreria i d’importants agències publicitàries El seu estadi d’esports Ines-du-Manais és el més important de la regió
David Belasco
Teatre
Actor, empresari i autor teatral.
Fou un dels primers a aprofitar les noves tècniques publicitàries per al llançament i mitificació dels actors Obtingué grans èxits amb melodrames romàntics, escrits sovint en collaboració The Heart of Maryland 1895, Madame Butterfly 1900, de Puccini, The Return of Peter Grimm 1911, etc
L’Hora
Setmanari
Setmanari d’informació general, fundat a Barcelona l’any 1979 i publicat fins el 1981.
Dirigit per Pere Oriol Costa i Badia, que havia estat director del diari “Tele-exprés”, intentà obrir-se a un públic divers Fortament marcat pel seu origen socialista, no trobà les ajudes publicitàries i de públic que necessitava per a fer front a les despeses d’edició
Jaume Malé i Cueto
Fotografia
Fotògraf.
De formació autodidacta, ha treballat per a diverses agències de publicitat i s’ha especialitzat en la realització de campanyes publicitàries per a empreses privades —especialment dels sectors del cava, els vins i l’alimentació—, la Generalitat de Catalunya i el Comitè Olímpic de Barcelona'92
Nike
Economia
Empresa nord-americana de material esportiu.
Té l’origen en una operació comercial dissenyada per l’economista Phil Knight per a la distribució als EUA de calçat esportiu fabricat al Japó el 1962 Amb dos socis més, Bill Bowerman i Jeff Johnson, Knight impulsà una xarxa de venda al detall de calçat esportiu a partir de la pròpia empresa, Blue Ribbon Sports Després del trencament amb el subministrador japonès Onitsuka Tiger el 1971, la societat impulsà la fabricació de calçat per compte propi, i donà lloc a una empresa nova amb el nom de Nike referència a la deessa grega de la victòria A partir d’aleshores, l’empresa introduí successives…
integració de l’ordinador a la telefonia
Incorporació dels ordinadors com a suport a la telefonia.
També anomenada CSTA Computer Supported Telephony Applications , es tracta d’un conjunt de programes d’aplicació que s’executen en un ordinador per a gestions telefòniques, com ara en campanyes publicitàries i d’enquestes d’opinió Entre les funcions que ofereix el CTI hi ha serveis d’escolta de correus electrònics, de selecció de missatges de veu i de contestador
Mimmo Rotella
Art
Artista plàstic italià.
Format als EUA, s’ha especialitzat en un vessant de la tècnica del collage que ell denomina descollage les seves obres, de caire abstracte, simulen fragments de tanques publicitàries de carrer estripades o fetes malbé Hom l’adscriu dins el corrent del nou realisme, bé que en la seva producció hi ha també punts de contacte amb el pop-art
Josep Manuel Ferrater i Lambarri
Fotografia
Disseny i arts gràfiques
Fotògraf i dissenyador gràfic.
Realitzà estudis d’enginyeria agrònoma i a l’escola Eina de Barcelona A partir del 1985 començà a collaborar per a diverses revistes de moda espanyoles i estrangeres, i més tard fou realitzador de campanyes publicitàries Ha realitzat també catàlegs de moda i collabora habitualment en revistes de publicitat, disseny i fotografia L’any 1990 participà en l’exposició fotogràfica Catalonia'90 a Nova York
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Pàgina següent
- Última pàgina