Resultats de la cerca
Es mostren 253 resultats
amenaçar
Escacs
En el joc dels escacs, situar una peça o peó en posició de matar una peça o peó del contrincant.
Magnus Carlsen

Magnus Carlsen (2013)
© Frans Peeters
Escacs
Escaquista noruec.
A cinc anys començà a jugar amb el seu pare Mostrà una gran precocitat i a 13 anys esdevingué el Gran Mestre més jove de la història A l’octubre del 2009 guanyà el campionat mundial de Blitz modalitat ràpida L’any 2010 esdevingué l’escaquista més jove de la història que ocupava el primer lloc de la llista de la Federació Internacional d'Escacs FIDE, on a partir del juliol del 2011 figura de manera permanent, i al gener del 2013 superà el rècord de puntuació detingut fins aleshores per Garri Kasparov 2872 Al novembre del 2013 guanyà el campionat del món després de vèncer l’indi Viswanathan…
venta del Sombrerer
Hostal
Antic hostal de Foios (Horta del Nord), que ha donat nom al barri de la Venta del Sombrerer
.
el Segarró
Masia
Hostal
Masia i hostal del municipi d’Albocàsser (Alt Maestrat), a l’extrem occidental del terme, a la confluència de les rambles de la Viuda i Carbonera.
Sant Vicent
Santuari
Caseria
Hostal
Santuari, caseria i hostal del municipi de Borriol (Plana Alta), al NE de la vila, a la dreta del riu Sec de Borriol, vora la carretera de Castelló de la Plana a Sant Mateu del Maestrat.
S'hi conserva un milliari romà Darrere l’església hi ha la pedra on la tradició diu que predicà Vicent Ferrer, amb una inscripció
venta de Sant Jordi
Hostal
Hostal del municipi d’Alcoi (Alcoià), 5 km al sud de la ciutat, a la bifurcació de les carreteres d’Alcoi a Alacant i a Relleu de la Marina.
posada de Sant Jaume
Caseria
Hostal
Hostal i caseria (53 h diss [1960]) del municipi d’Oliva (Safor), al SE de la ciutat, vora el terme de Dénia (Marina Alta), a la bifurcació de la carretera de València a Alacant i una de les que es dirigeixen a Pego.
hostal de Rupit
Hostal
Antic hostal del municipi de Riudarenes (Selva), al S del terme, a la dreta de la riera de Santa Coloma.
la Rotllada
Hostal
Antic hostal i ferreria del municipi de l’Esquirol (Osona), prop de Cantonigròs, situat sobre l’antic camí ral de Vic a Osona.
Esmentat des del s XIX, hom l’anomenava també hostal de la Cabreta o del Trenc L’edifici actual és de 1690-1723, restaurat el 1972 Havia servit d’Hostal fins el 1968
son Pruna
Hostal
Hostal del municipi de Ferreries (Menorca), vora el barranc d’Aljandar.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina