Resultats de la cerca
Es mostren 15 resultats
joc de marca
Comunicació
Videojoc produït o promogut per una marca en què l'escena està protagonitzada per aquesta marca.
fidelitat
Comunicació
Lleialtat d’un consumidor envers una marca, un producte o un servei.
símbol
Disseny i arts gràfiques
Comunicació
Element gràfic no verbal que representa una marca, una empresa o una institució.
melodia publicitària
Comunicació
Composició musical breu que serveix com a tonada o cançó publicitària identificadora d’una marca.
màrqueting de continguts
Màrqueting
Comunicació
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca.
És màrqueting de continguts, per exemple, la creació al web d'una empresa de roba infantil d'un espai amb informació sobre l'evolució i la cura dels infants, o, en el cas d'una empresa de llet, l'obertura d'un canal de vídeos a Internet amb informació sobre la llet i amb receptes i consells de cuina en què s'utilitzi aquest producte
emplaçament de producte
Comunicació
Modalitat de promoció publicitària consistent a emplaçar un producte en una o diverses escenes d’una pel·lícula o telefilm.
D’aquesta manera, la marca pot ésser identificada clarament pels espectadors i produir-los un efecte no forçat com ho fa la publicitat directa i integrat a un relat de ficció S'ha demostrat que, mitjançant la quota de recordança recall test , la seva eficàcia és més alta que amb la publicitat directa
logosímbol
Disseny i arts gràfiques
Comunicació
Element gràfic que representa una marca, una empresa o una institució, format pel nom o lletres del nom i un símbol.
Aquest concepte també es designa sovint amb el terme genèric logotip
Josep Navarro i Costabella
Literatura catalana
Cinematografia
Comunicació
Escriptor, traductor, publicista i guionista.
Vida i obra Redactor en cap de La Veu de Catalunya i membre de la Lliga Regionalista, durant la República ingressà a Esquerra Republicana Les seves novelles reflecteixen un clima de dramatisme pessimista i els seus protagonistes són éssers fracassats, abúlics o perseguits per la fatalitat Després d’una novella breu, El passat, cendra 1926, publicà Samuel Història d’un bon dependent lladre i màrtir 1927, La suprema voluntat 1928 —que narra les lluites socials a la Catalunya d’entreguerres, tot i que, per evitar la censura primoriverista, situa la trama a Polònia—, La fadrina Berta 1929 —obra…
, ,
publireportatge
Comunicació
Anunci televisiu o de premsa que adopta la forma i l’estil d’un reportatge informatiu sobre una empresa, una marca, un producte, etc.
anunciant
Comunicació
Tota persona natural o jurídica que utilitza la publicitat per tal de fer conèixer i introduir, en un mercat determinat, els productes —normalment amb marca— que fabrica o comercialitza, o els serveis que desenrotlla, sempre amb una finalitat comercial.
En aquest terreny també poden tenir la qualitat d’anunciants l’administració pública, els organismes estatals o paraestatals, les corporacions locals, etc, quan se serveixen de la publicitat als fins esmentats En general, l’anunciant encomana la creació, l’execució i la distribució de la seva campanya publicitària a una agència de publicitat