Resultats de la cerca
Es mostren 6 resultats
televisió per IP
Electrònica i informàtica
Comunicació
Sistema de distribució de senyals de televisió i vídeo que utilitza connexions de banda ampla sobre el protocol d’internet IP.
És un entorn tancat en què el proveïdor del servei controla tant el suport de la transmissió com els continguts programats i l’accés Permet la comunicació directa i bidireccional entre proveïdor i usuari final, de manera que l’usuari té accés a serveis com la selecció de continguts a la carta pot escollir entre un catàleg de continguts i reproduir-ne qualsevol en qualsevol moment Els continguts són enviats des del servidor del proveïdor a l’usuari de forma individual, de manera que aquest pot pausar, rebobinar o fer avançar la reproducció al seu gust És…
anunci de vídeo fora de flux
Comunicació
Anunci de vídeo integrat dins el codi d'una pàgina web o d'una xarxa social, no vinculat a la reproducció de cap altre vídeo, que apareix entre els paràgrafs d'un article o entre articles, a mesura que s'avança per la pàgina.
Són habitualment anuncis de vídeo natius , i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua
anunci de vídeo natiu
Comunicació
Anunci de vídeo que es crea específicament per a ser reproduït en una plataforma determinada.
Són habitualment anuncis de vídeo natius, i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua
bàner
Comunicació
Electrònica i informàtica
Espai publicitari en una pàgina web, generalment de forma rectangular, que permet accedir al web de l’anunciant quan s’hi fa un clic.
Per tal de cridar l’atenció de l’usuari, els bàners fan un ús extensiu de les característiques gràfiques, i a vegades també del moviment i del so Si bé els bàners tenen l’efecte positiu d’ésser font d’ingressos molt útils si no imprescindibles per al manteniment de molts dels serveis gratuïts dins la xarxa, tenen dos efectes negatius importants D’una banda, augmenten el temps de càrrega de les pàgines web fins i tot hi ha casos en què un percentatge molt important del temps de càrrega de la pàgina web correspon al temps esmerçat en la càrrega dels bàners de l’altra, l’ús extensiu…
sobrepromesa
Comunicació
Promesa que exagera el benefici bàsic d’un producte o servei, que pot restar credibilitat a l’anunci i generar rebuig i frustració quan el consumidor o usuari no veu acomplertes les expectatives.
Mitjans de comunicació 2015
Comunicació
Ràdio i televisió
L'atemptat gihadista a la revista satírica francesa Charlie Hebdo i la violència contra els periodistes, empreses de telecomunicacions que aconsegueixen el control d'empreses de comunicació i els drets audiovisuals d'importants marques, proliferació de conceptes com periodisme transmèdia o periodisme de dades, coneguts professionals que impulsen diaris digitals, i crítiques, agitació i canvis en els mitjans públics d'arreu van definir un 2015, que, a més, va mostrar una lleugera millora del mercat publicitari El risc creixent de l'exercici del periodisme L'any va començar amb un atemptat…