Resultats de la cerca
Es mostren 5 resultats
aranger gran
Botànica
Agronomia
Arbre semblant a l’aranger, de la família de les rutàcies, però més gros, amb menys espines i amb ales peciolars no tan dilatades; els seus fruits són les aranges grans
.
Indígena de Malàisia i de la Polinèsia, ha estat introduït a les Antilles i en altres terres de clima calorós
morera de paper

Branca de morera de paper
Chiyako92 (cc-by-3.0)
Botànica
Jardineria
Petit arbre caducifoli i dioic, de la família de les moràcies, de fulles ovades i serrades, de flors masculines en inflorescències amentiformes i flors femenines en glomèruls i d’infructescències vermelloses.
Arbre ornamental i d’ombra, és nadiu de l’Àsia oriental i de la Polinèsia, on l’escorça, un cop neta i batuda, és utilitzada com a tela
cícade
Botànica
Gènere de plantes, de la família de les cicadàcies, amb aspecte de palmera que comprèn unes 16 espècies, pròpies de la zona tropical compresa entre Madagascar i la Polinèsia.
Posseeixen un estípid subllenyós i fulles pinnades dividides en segments uninervis, verdes tot l’any Són plantes dioiques, les mascles amb estròbils d’estams revestits inferiorment pels sacs pollínics, i les femelles amb fulles carpellars pinnatipartides i llanoses que, a la part basal, presenten de 2 a 6 primordis seminals Algunes espècies són plantades com a ornamentals, especialment C revoluta
taro
Botànica
Agronomia
Planta herbàcia, de la família de les aràcies, de grans fulles peltades cordiformes, oriünda del SE asiàtic i extensament conreada a la Polinèsia per a l’obtenció dels tubercles, comestibles.
La multiplicació és feta per via asexual, mitjançant trossos de tubercles amb gemmes
colocàsia
Botànica
Gènere de plantes herbàcies de grans fulles peltades, de la família de les aràcies, cordiformes, que comprèn set o vuit espècies pròpies de l’Àsia tropical i de la Polinèsia.
Cantiquorum és plantada com a ornamental i Cantiquorum , var esculenta , el taro, forneix un tubercle comestible