Resultats de la cerca
Es mostren 18 resultats
animació
Electrònica i informàtica
Tècnica que permet la simulació d’un efecte de moviment en dibuixos o en objectes inanimats.
animació digital
Electrònica i informàtica
Conjunt de tècniques informàtiques que permeten simular un efecte de moviment en dibuixos, objectes inanimats i imatges virtuals, per mitjà de la presentació d’una seqüència ràpida d’imatges amb petites variacions.
Segons la tècnica emprada, es pot parlar d' animació imatge per imatge , d' animació per interpolació de moviment , d' animació per interpolació amb trajectòria i també d' animació per transformació de forma
animació vectorial
Electrònica i informàtica
Tipus d’animació que utilitza gràfics vectorials.
animació procedimental
Electrònica i informàtica
Animació que genera moviments dinàmics en temps real que no poden generar-se a partir de les tècniques d’animació convencionals.
animació per interpolació de moviment
Electrònica i informàtica
Tècnica d’animació que consisteix a definir un fotograma inicial i un fotograma final, i utilitzar un programa informàtic d’animació per crear automàticament els fotogrames intermedis.
animació per interpolació amb trajectòria
Electrònica i informàtica
Variant de la tècnica d’ animació per interpolació de moviment
, en la qual, a més dels fotogrames inicial i final, es defineix la forma del camí que l’objecte ha de seguir en l’animació.
animació imatge per imatge
Electrònica i informàtica
Tècnica d’animació que consisteix a crear un a un els fotogrames tot desplaçant lleugerament a cada operació l’element animat.
Es basa en la tècnica clàssica del cinema d’animació
animació digital en 3D
Electrònica i informàtica
Tipus d’animació que simula un univers en tres dimensions.
animació digital en 2D
Electrònica i informàtica
Tipus d’animació que simula un univers en dues dimensions.
animació per transformació de forma
Electrònica i informàtica
Tècnica d’animació que consisteix a establir un fotograma inicial, amb uns determinats elements que cal transformar, i un fotograma final, amb la transformació acabada, i, mitjançant un programa d’animació, generar automàticament els fotogrames intermedis.