Resultats de la cerca
Es mostren 4 resultats
màrqueting telefònic
Màrqueting
Màrqueting directe que utilitza el telèfon com a mitjà de comunicació.
màrqueting directe
Màrqueting
Sistema interactiu que utilitza un o més mitjans de comunicació per tal d’obtenir una resposta mesurable en un públic objectiu.
La forma més comuna és la publitramesa i s’utilitza per a enviar missatges als consumidors d’una determinada zona, obtinguts d’una base de dades Hi ha altres fórmules, com ara el telemàrqueting, que utilitza el telèfon com a mitjà de comunicació
El comerç i el consum
Comerços i comerciants Al llarg de la història el comerç ha adoptat formes diverses i s’ha desenvolupat en indrets canviants La imatge mostra l’aspecte del mercat del Born de Barcelona, al segle XVIII Fototeca - Jordi Gumí El comerç és una de les activitats més antigues que sempre ha estat present, amb més o menys intensitat, a totes les ciutats del món, i és segur que ho continuarà essent, amb una dinàmica de canvis molt important, malgrat les transformacions i les crisis A més, probablement per la seva base familiar, ha estat una activitat en la qual les dones han tingut un gran…