Resultats de la cerca
Es mostren 6 resultats
emplaçament de producte
Comunicació
Modalitat de promoció publicitària consistent a emplaçar un producte en una o diverses escenes d’una pel·lícula o telefilm.
D’aquesta manera, la marca pot ésser identificada clarament pels espectadors i produir-los un efecte no forçat com ho fa la publicitat directa i integrat a un relat de ficció S'ha demostrat que, mitjançant la quota de recordança recall test , la seva eficàcia és més alta que amb la publicitat directa
televisió híbrida
Electrònica i informàtica
Comunicació
Plataforma d’emissió de continguts segons demanda que combina el servei de radiodifusió i la banda ampla.
Amb aquest mateix nom també es coneix un estàndard industrial i una iniciativa de promoció de la televisió híbrida digital que pretén estandarditzar la radiodifusió, la televisió per IP IPTV i la difusió per banda ampla de continguts als consumidors finals a través de televisions connectades Smart TV i descodificadors d’internet set-top boxes El consorci HbbTV, integrat per companyies d’internet, radiodifusió i grups d’estandardització, està establint aquest estàndard per a l’emissió de televisió a través d’una interfície única, creant una plataforma oberta i alternativa a tecnologies…
analitzador d’imatge
Electrònica i informàtica
Comunicació
Dispositiu emprat per a realitzar l’anàlisi de les imatges a transmetre.
Els primers analitzadors foren mecànics i constaven d’un element giratori que permetia d’analitzar òpticament les imatges Els més emprats foren el disc de Nipkow, la corona de lents, i sobretot, la roda de miralls de Weiller Tots aquests analitzadors presentaven grans inconvenients a causa de l’elevada inèrcia del sistema giratori i d’un aprofitament poc econòmic de la illuminació de l’escena Actualment, els analitzadors emprats són totalment electrònics i pràcticament no tenen inèrcia A més, tots són basats en el fenomen de la integració fotoelèctrica, i, per tant, el rendiment de la…
Joaquim Ventalló i Vergés

Joaquim Ventalló Vergés
ARXIU PAU VINYES
Literatura catalana
Comunicació
Escriptor i publicista.
Vida i obra Nebot de Pere Antoni i de Josep Ventalló i Vintró S’inicià en les tasques periodístiques al setmanari El Mal Temps , i al diari El Dia , ambdós de la seva ciutat natal Després collaborà en L’Estevet 1921, i fou redactor de La Publicitat 1924-30, La Rambla 1925-30, L’Esport Català 1925-27 —on signava August Berenguer —, Mirador , La Nau dels Esports , Imatges , i altres publicacions catalanes Integrat en el Grup de L’Opinió , hi escriví regularment des del 1928, i alhora prengué part en els treballs polítics que prepararen l’adveniment de la República Des de Ràdio Barcelona narrà…
, ,
Consell de l’Audiovisual de Catalunya
Comunicació
Organisme públic instituït per la Generalitat de Catalunya per al seguiment dels continguts dels mitjans audiovisuals.
El seu funcionament i els seus objectius són regulats per la llei 8/96 de 5 de juliol de 1996 del Parlament de Catalunya El consell de govern aprovà el seu funcionament al gener del 1997 Té funcions consultives i d’assessorament del poder executiu i del legislatiu i funciona de manera collegiada Du a terme estudis d’anàlisi i seguiment del compliment de la normativa sobre televisió i ràdio en diferents àmbits sobre la violència, interrupcions publicitàries, continguts sexistes, impacte sobre la infància, imatge de collectius i minories i és l’organisme encarregat d’adjudicar les freqüències…
anunci de vídeo fora de flux
Comunicació
Anunci de vídeo integrat dins el codi d'una pàgina web o d'una xarxa social, no vinculat a la reproducció de cap altre vídeo, que apareix entre els paràgrafs d'un article o entre articles, a mesura que s'avança per la pàgina.
Són habitualment anuncis de vídeo natius , i sovint es reprodueixen amb el so desactivat fins que l'usuari no hi interactua