Resultats de la cerca
Es mostren 7 resultats
animació per interpolació amb trajectòria
Electrònica i informàtica
Variant de la tècnica d’ animació per interpolació de moviment
, en la qual, a més dels fotogrames inicial i final, es defineix la forma del camí que l’objecte ha de seguir en l’animació.
animació per interpolació de moviment
Electrònica i informàtica
Tècnica d’animació que consisteix a definir un fotograma inicial i un fotograma final, i utilitzar un programa informàtic d’animació per crear automàticament els fotogrames intermedis.
animació digital
Electrònica i informàtica
Conjunt de tècniques informàtiques que permeten simular un efecte de moviment en dibuixos, objectes inanimats i imatges virtuals, per mitjà de la presentació d’una seqüència ràpida d’imatges amb petites variacions.
Segons la tècnica emprada, es pot parlar d' animació imatge per imatge , d' animació per interpolació de moviment , d' animació per interpolació amb trajectòria i també d' animació per transformació de forma
enguerximent
Electrònica i informàtica
Procés, utilitzat en animació digital, que consisteix a modificar un cos o un objecte animat per deformació mitjançant tècniques d’interpolació.
animador
Electrònica i informàtica
En animació digital, persona que crea els fotogrames clau que després generaran la sensació de moviment a partir de càlculs d’interpolació.
disseny amb ajuda d’ordinador
Electrònica i informàtica
Sistema de disseny per a productes o instal·lacions industrials que es basa en el perfeccionament successiu d’una primera forma elemental mitjançant un sistema interactiu de natura informàtica.
Un cert nombre de formes bàsiques i totes les de les peces anteriorment dissenyades pel sistema són emmagatzemades i a disposició del dissenyador, el qual tria la forma convenient, la fa visualitzar per una pantalla gràfica o bé la fa dibuixar per un traçador i procedeix a modificar-la pas a pas fins a aconseguir que adopti la forma volguda Un sistema DAO també conegut per l’acrònim anglès CAD Computer-Aided Design és constituït per un ordinador convencional, dotat amb un sistema d’emmagatzematge de dades de gran capacitat unitats de disc dur o de cinta magnètica, i un conjunt de perifèrics…
plantilla
Electrònica i informàtica
Cadascuna de les fórmules d’interpolació utilitzades en el disseny amb ajuda d'ordinador que permeten de variar la forma d’una corba (dues dimensions) o d’una superfície (tres dimensions) si hom varia la posició dels punts pels quals aquestes passen o s’aproximen.
La més corrent és la plantilla cúbica hom pot demostrar que de totes les corbes que passen per una sèrie de punts donats, l’obtinguda amb la plantilla cúbica és la més suau sota algunes condiciones hom també pot demostrar que la corba dissenyada adopta la forma que tindria una vareta flexible que hom obligués a passar pels punts donats