Resultats de la cerca
Es mostren 8 resultats
bústia

Bústies domèstiques
© Lluís Prats
Transports
Receptacle en el qual, a través d’una obertura llarga i estreta, és dipositada correspondència per al seu processament posterior, com els que, proveïts de sacs, els serveis de correus disposen pels carrers, o com els que a les cases serveixen per a ésser-hi dipositada la correspondència que els és destinada.
IMAP
Electrònica i informàtica
Protocol interactiu per a l’accés de correu electrònic.
Aquest protocol, proposat per M Crispin el 1994, suposà una millora del POP3 El principal avantatge de l’IMAP és que permet, no solament la manipulació dels missatges de la bústia personal, sinó també la gestió d’un conjunt de bústies distribuïdes com carpetes d’informació en el servidor i, per tant, gestionar el correu remot com si es tractés d’un entorn local Encara que la seva potència i prestacions són superiors a les del POP3, a la pràctica els dos sistemes coexisteixen
inundar
Electrònica i informàtica
Enviar indiscriminadament un missatge a un gran nombre de bústies electròniques, generalment amb finalitat publicitària.
inundació
Electrònica i informàtica
Enviament indiscriminat d'un missatge a un gran nombre de bústies electròniques, generalment amb finalitat publicitària.
La difusió indiscriminada de missatges, tot i que força estesa, va en contra de l’etiqueta de la xarxa, motiu pel qual sovint els usuaris de la xarxa contraataquen bombardejant l’emissor amb missatges grollers o de mida considerable, amb la intenció de bloquejar-li el sistema de missatgeria
bustiada
Comunicació
Acció de distribuir en les bústies domiciliàries, sense la intervenció del servei de correus, prospectes, catàlegs, etc, sense personalitzar i generalment sense ensobrar.
protocol d’oficina de correus
Electrònica i informàtica
Protocol de nivell d’aplicació (en els models de referència OSI i d’internet) definit al RFC 1939 l’any 1996, que permet recuperar o consultar de forma remota els correus electrònics emmagatzemats en bústies de correu d’un servidor de correu.
Imaginari, identitat, diferència i cultura
La formació de Catalunya com a país es remunta a la més Alta Edat Mitjana com d’altres països europeus Al llarg del segle XX s’ha posat en dubte a vegades el concepte de la Marca Hispànica que semblava tan ben fonamentat com a nucli constitutiu de la Catalunya posterior El territori que ocupaven els diversos comtats catalans veié com l’Imperi carolingi anava perdent poder i, com a conseqüència, cada un començà a organitzar-se pròpiament, fins que a principi del segle XII ja es denominà Catalunya Més endavant, a partir de l’entronització d’Alfons el Trobador d’Aragó l’any 1162, el comte de…
La publicitat
La publicitat, comunicació i negoci La publicitat, en sentit ampli, forma part d’un procés de comunicació llarg i complex que acostuma a iniciar-se amb el desig d’un anunciant de fer conèixer al gran públic l’existència del seu producte o de comunicar-ne les principals característiques amb l’ànim que, tard o d’hora, el compri El fet que la publicitat tingui relació amb les decisions de les persones —comprar o consumir en són només uns exemples— fa que aquest procés tingui notables consideracions sociològiques i psicològiques Però la publicitat també s’ha convertit en un fenomen econòmic…