Resultats de la cerca
Es mostren 39 resultats
comercialització
Economia
Procés d’acostament d’un bé des de la unitat de producció al consumidor final ( comerç
).
És caracteritzat per l’absència d’accions transformadores i per l’adequació de l’oferta bruta a les condicions especificades per les preferències de la unitat de consum, especialment pel que fa a la quantitat i al lloc de servei Més modernament, l’impacte de la publicitat ha tendit a disminuir l’autonomia del consumidor respecte a les seves preferències i ha atorgat a les empreses finals o a les comercials la possibilitat d’incidir directament damunt les motivacions de consum
Vila Olímpica
Economia
Construcció i obres públiques
Empresa creada el 1986 pertanyent a Barcelona Holding Olimpic, SA (HOLSA) amb l’objectiu de portar a terme la remodelació de la façana costanera i tot un seguit d’obres d’iniciativa pública.
Participà amb el 40% a Nova Icària, SA NISA, encarregada de la construcció i comercialització d’habitatges de la Vila Olímpica , i amb el 50% a Port Olímpic de Barcelona POBASA, responsable de la seva gestió i comercialització
Xerox Corporation
Economia
Empresa nord-americana creada el 1906 per a la producció de papers especials.
Té la seu a Stamford, Connecticut L’evolució de l’empresa l’ha duta a especialitzar-se en tota mena de material de còpia paper i maquinària i a la comercialització i la difusió d’aquesta maquinària, i de material educatiu i de sistemes d’informació per a oficines A l’Estat espanyol hi ha la filial Rank Xerox Española, que es dedica a la comercialització L’any 1986 el seu volum de vendes fou de 9 377 milions de dòlars El 2001 tenia activitat en 130 països i ocupava entorn de 78 900 persones
organització comuna de mercat
Economia
Cadascuna de les organitzacions creades dins la Unió Europea per a l’articulació de la política agrària comuna.
Cada organització afecta un producte o família de productes i són les encarregades de les operacions de regulació del mercat, d’aplicar les normes de producció i comercialització i de millorar les condicions de comercialització tenen una forta influència a l’hora de fixar els preus agraris La primera OCM que es creà fou la dels cereals, els derivats dels cereals i el vi el 1962, i posteriorment les dels productes lactis, la carn de boví i l’arròs La reforma de la PAC i els acords del GATT fan que les organitzacions comunes de mercat hagin d’adaptar-se per fer front a…
recursos forestals
Economia
Productes que hom extreu del bosc per a llur industrialització i comercialització.
El més important dels recursos forestals és la fusta, amb els seus derivats i productes manufacturats La multiplicació de les aplicacions de la fusta fa que la demanda creixi arreu del món, i d’aquí ve la necessitat que el bosc sigui conservat i protegit Ja al segle XVIII hom intentà, a Alemanya, de controlar l’explotació del bosc per a la producció de fusta Al començament del segle XIX foren calculades als EUA les reserves de fusta, bé que hom no començà a aplicar les tècniques racionals d’explotació d’acord amb criteris econòmics fins a la fi del segle El bosc forneix, a més de la fusta,…
merchandising
Economia
Activitat empresarial que forma part de la funció de distribució i comprèn tot el conjunt d’accions que intenten d’adaptar les característiques del producte i la seva presentació a les necessitats i els gusts del consumidor.
En aquest sentit, actua fonamentalment sobre el comerç al detall, collaborant amb les empreses d’aquest últim nivell de la comercialització
Grup Borges
Economia
Empresa agroalimentària amb seu a Tàrrega (Urgell).
Dedicada a la producció i comercialització d’olis comestibles i fruita seca, ha mantingut ininterrompudament el caràcter familiar Fou fundada el 1896 com a Indústries Pont per Antoni Pont i Pont i Dolors Creus i Casanovas, a Tàrrega Fites de l’etapa inicial de l’empresa foren l’adquisició i la posada en funcionament d’un molí d’oli propi el 1914 posteriorment substituït per una premsa hidràulica, una esclofolladora industrial d’ametlles 1920 i una extractora i refinadora d’olis 1939, que permeté l’inici de la venda de l’oli a l’engròs El 1964 inaugurà una fàbrica d’envasament d’…
planning
Economia
Establiment previ i sistemàtic dels objectius que es proposa d’assolir una unitat productiva, així com dels fluxos financers i la disponibilitat de recursos necessaris per a dur-los a terme, per tal d’actuar amb un màxim de racionalitat econòmica.
Suposa la predeterminació de la periodificació i magnitud en què han de realitzar-se totes les operacions del procés de producció i comercialització, així com l’estimació dels seus resultats
Aceiterías Reunidas de Levante
Economia
Empresa oleícola constituïda a València el 1962 per produir oli i farina de soia.
El 1975 absorbí un grup d’empreses andaluses productores d’oli de gira-sol i d’oliva Líder del sector a l’Estat espanyol el 2002, l’empresa es dedica a la investigació i comercialització de les llavors de gira-sol, blat de moro i colza Posteriorment esdevingué filial de la multinacional francesa Groupe Euralis, i el 2011 canvià la denominació oficial per la de Euralis Semillas
cadena de valor
Economia
Conjunt d’activitats relacionades, realitzades per una empresa, que afegeixen valor a un producte i li permeten de competir en el mercat per a obtenir un marge final, segons Michael E.Porter.
Com a cadena, allò que es realitza en una activitat afecta de forma immediata el cost o el rendiment de la següent Es poden diferenciar dos tipus d’activitats en la cadena de valor les primàries o de línia, que engloben les activitats de producció, comercialització i distribució i les secundàries o de suport, que proporcionen els factors productius i la infraestructura, recursos humans, tecnologia i compres, i que permeten el funcionament normal de les activitats primàries